СИСТЕМА МОБІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ EASYSALE

СИСТЕМА МОБІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ EASYSALE – СПЕЦІАЛІЗОВАНА СИСТЕМА АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ

Система мобільної торгівлі EasySale (“зручний” або “легкий” продаж) призначена для автоматизації процесу збору замовлень у клієнтів (PreSelling або попереднє замовлення).

СМТ EasySale працює на смартфонах, КПК, планшетах під керування операційною системою Android. При розробці логіки роботи та інтерфейсу програми ми використовували багаторічний досвід роботи на ринку мобільних рішень, орієнтуючись насамперед на зручність та простоту в роботі без шкоди для функціональних можливостей. Торговий представник має в одній програмі всю необхідну йому роботу, при цьому процес роботи на смартфоні/планшеті інтуїтивно зрозумілий і зручний.

СМТ EasySale розроблялася для роботи з великими обсягами даних (велика клієнтська база та асортимент), що дозволяє працювати на смартфоні/планшеті швидко та зручно. Наша компанія є розробником системи EasySale, що дозволяє нам допрацьовувати різноманітні модулі індивідуально під вимоги Замовника.

Наша система може бути застосована будь-якою торговою (дистриб’юторською) компанією, що працює за схемою збору замовлень або продажу з коліс незалежно від масштабів компанії.

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ СИСТЕМИ МОБІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ EASYSALE Є:

● Зручність у роботі;
● Інтеграція з обліковими системами;
● Можливість виконання інтеграції у строки від 1 до 2 робочих тижнів;
● Можливість віддаленого впровадження системи за 1 день без необхідності виїзду на підприємство Замовника;
● Гнучкість;
● Надійність;
● Конкурентоспроможна ціна та гнучка цінова політика.

СИСТЕМА МОБІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ EASYSALE ДОЗВОЛЯЄ:

Повністю автоматизувати роботу відділу продажу.
Прискорити процес збору замовлень, фіксацію факту прийому оплати та передачі інформації до офісу.
Прискорити процес обробки замовлень, що дозволяє оптимізувати складську логістику (рівномірно розподіляти навантаження протягом дня у міру надходження замовлень).
Зменшити людський фактор, коли при ручному введенні замовлень до облікової системи з паперових носіїв допускаються помилки.
● Більш гнучко та оперативно реагувати на зміни на ринку, коли, наприклад, у разі підвищення цін на продукцію штату торгових представників достатньо виконати оновлення інформації на смартфоні/планшеті (що займе до 1 хвилини часу), щоб оновити усі прайс-листи.
Надає всю необхідну для роботи ТП інформацію на одному компактному електронному пристрої замість стопки презентерів, листів з розшифровкою дебіторської заборгованості, заказників тощо.
● Дозволяє оптимізувати роботу відділу продажу.
● Дозволяє керувати роботою торгового представника та контролювати його протягом дня (блокування замовлень не за маршрутом, фіксація часу формування кожного документа).
Дозволяє оптимізувати транспортну логістику, коли є фіксовані маршрутні листи, за якими потім працює і розвезення.

НА МОБІЛЬНОМУ ПРИСТРІЙ ТОРГОВОГО ПРЕДСТАВНИКА (ТП) Є ВСЯ, НЕОБХІДНА ДЛЯ РОБОТИ, ІНФОРМАЦІЯ:

Маршрутні листи на кожен день тижня (при необхідності можна вибрати маршрут за будь-який день тижня, наприклад, коли ТП у суботу працює за маршрутом понеділка).

Клієнтська база, закріплена за даними ТП (для забезпечення доступу до всієї клієнтської бази, на якій працює торговий представник).

Детальна інформація щодо кожного клієнта (торгової точки), така як, найменування, режим роботи, відповідальні або контактні особи, юридична та фактична адреса, встановлена ​​в ТТ торгове обладнання, умови постачання продукції, номер та дата підписаного договору, ліцензія, фотографія магазину/ павільйону тощо. Фактично якщо в основній обліковій системі Замовника є будь-яка інформація щодо клієнта, її можна відобразити на КПК.

Інформація щодо дебіторської заборгованості кожного клієнта (торгової точки) з детальним розшифруванням за накладними (сума накладної, сума заборгованості, дата виписки накладної, кількість днів відстрочення платежу, кількість днів прострочення).

Індивідуальний прайс-лист (наприклад, якщо у компанії працює кілька фокус-команд, які працюють з різним асортиментом).

Підтримка ТОП асортименту, коли ТОП асортимент виділено окремою групою або топові позиції знаходяться у спільних групах, але при цьому виділені певним кольором.

Підтримуються індивідуальні ціни (групи цін або так звані «колонки»), закріплені за даним клієнтом на певну групу товарів. При цьому, у разі потреби, підтримується функція зміни категорії ціни на товар або групу товару, якщо необхідно надати клієнту знижку, наприклад, або стимулювати формування великого замовлення.

У списку товарів ТП надається інформація про поточний залишок за кожною позицією на складі, а в картці товару докладна інформація (найменування, вага, ціна за штуку/ящик/кілограм, зображення товару), а також про замовлення цієї позиції даним клієнтом протягом 4 попередніх відвідувань (історія замовлення продукції).

Багаторівневе угруповання товарів (до 5 рівнів угруповання).

Пошук товару за найменуванням або будь-якою комбінацією букв та цифр (так званий «пошук за входженням»). Наприклад, якщо серед усього асортименту ввести в пошук умову пошуку «кра», то будуть відображені всі товари в найменуванні яких є таке поєднання букв, наприклад, фарба. А якщо задати умову пошуку «450», то буде відображено всю продукцію в найменуванні якої є цифри 450, наприклад, продукція з фасуванням 450 грам. Таким чином, навіть торговий представник, який тільки почав працювати, який не знає асортименту компанії, зможе легко і всього за кілька секунд знайти необхідну йому в прайсі позицію.

Історія щодо сформованих на смартфоні/планшеті документів як по всіх клієнтах, так і по кожному клієнту. Фактично історію можна використовувати як звіти, якщо встановити дату відображення документів, наприклад, поточну, та використовувати фільтр «замовлення», то буде відображено інформацію про кількість та підсумкову суму всіх замовлень за поточний день.

ПРИ СХЕМІ РОБОТИ PRESELLING ПІДТРИМУЮТЬСЯ ВСІ ОСНОВНІ ОПЕРАЦІЇ:

Формування замовлень, у тому числі копіювання (наприклад, коли можна сформувати замовлення на основі попереднього) редагування або видалення (якщо замовлення ще не було передано до основної облікової системи). При формуванні нового замовлення ТП обирає форму оплати, дату доставки продукції, а також може встановити супровідний коментар до замовлення. Також підтримується робота з двох складів.

Фіксація факту прийому оплати, при необхідності з рознесенням оплати за накладними (із списку накладних за якими є дебіторська заборгованість), у тому числі з коментарем щодо документа.

Відвідування – це декларування факту відвідування торгової точки, але без формування будь-якого документа, наприклад, якщо торгова точка закрита. Таким чином, ТП може вибрати причину, через яку не було прийнято замовлення або оплата від клієнта, зі стандартизованого списку причин, а також задати супровідний коментар.

Фотомерчандайзинг. Функція фотомерчандайзингу може бути доступна безпосередньо з картки клієнта, коли, наприклад, без фотографування приміщення, наприклад клієнта, ТП не зможе продовжити роботи з клієнтом.

Повернення, коли ТП фіксує факт повернення продукції клієнтом (з обов’язковою вказівкою причини) або формує заявку на повернення продукції, коли фактично продукція буде забрана у клієнта при доставці товарів за новим замовленням.